مملكه عشاق الرومانسيه ترحب بكم
هلا بيكم فى بيتكم الثانى ويارب تكونوا سعداء
فى منتدى العاشق
وسعداء بتشريفكم الينا
هلا بيكم فى بيتكم الثانى ويارب تكونوا سعداء
فى منتدى العاشق
وسعداء بتشريفكم الينا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
كلمات اغنية انا سي السيد  Support

الصفحة الرئيسية تسجيل عضو جديدقائمة الاعضاء البحـث في المنتدى التعليمات حول المنتدى الاتصال بمدير المنتدى
العضو المميز   المشرف المميز    الموضوع المميز القسم المميز

جواهرalg 
انغام الشتاء

مااروع ان تحـــــــب انســـــــانا

المنتدى الإسلامي
المواضيع الأخيرة
حياة الرسول صلى الله عليه و سلم كلمات اغنية انا سي السيد  Icon_minitime1 السبت يونيو 18, 2016 8:05 pm من طرف ....         أفضل تكنولوجيا فى أجهزة الحضور والأنصراف ماكس لاين كلمات اغنية انا سي السيد  Icon_minitime1 الثلاثاء يونيو 07, 2016 11:04 am من طرف ....         كلمات اغنية انا سي السيد  كلمات اغنية انا سي السيد  Icon_minitime1 الثلاثاء يونيو 07, 2016 11:04 am من طرف ....         ارجاع المطلقة فتح طريق الزواج تزويج العوانس فك الاسحار علاج المشاكل الزوجية كلمات اغنية انا سي السيد  Icon_minitime1 الثلاثاء يونيو 07, 2016 11:03 am من طرف ....         جلب المحبة جلب الحبيب فك السحر ارجاع المطلقة فتح طريق الزواج اقوي جلب محبة اقوي فك سح كلمات اغنية انا سي السيد  Icon_minitime1 الثلاثاء يونيو 07, 2016 11:03 am من طرف ....         وداعا لحب الشباب كلمات اغنية انا سي السيد  Icon_minitime1 الثلاثاء يونيو 07, 2016 11:03 am من طرف ....         حلم التخسيس السريع اصبح حقيقة مع المنتج الاميريكى الاصلى  كلمات اغنية انا سي السيد  Icon_minitime1 الثلاثاء يونيو 07, 2016 11:03 am من طرف ....         حبوب التسمين الامريكيه فينا جريك للجسم والوجه كلمات اغنية انا سي السيد  Icon_minitime1 الثلاثاء يونيو 07, 2016 11:03 am من طرف ....         اسقف معلقة وجيبسون بورد اسعار الخامات كلمات اغنية انا سي السيد  Icon_minitime1 الثلاثاء يونيو 07, 2016 11:02 am من طرف ....         مطلوب مندوبين من جميع الدول العربية بعمولة جيدة كلمات اغنية انا سي السيد  Icon_minitime1 الثلاثاء يونيو 07, 2016 11:02 am من طرف ....         افضل مكتب قبولات في المملكة  كلمات اغنية انا سي السيد  Icon_minitime1 الثلاثاء يونيو 07, 2016 11:02 am من طرف ....         مستقبلي للخدمات التعليمية  كلمات اغنية انا سي السيد  Icon_minitime1 الثلاثاء يونيو 07, 2016 11:02 am من طرف ....         الشيخ الروحاني مؤمن المراكشي 00905368539545 كلمات اغنية انا سي السيد  Icon_minitime1 الثلاثاء يونيو 07, 2016 11:02 am من طرف ....         الشيخ الروحاني مؤمن المراكشي 00905368539545 كلمات اغنية انا سي السيد  Icon_minitime1 الثلاثاء يونيو 07, 2016 11:02 am من طرف ....         الشيخ الروحاني مؤمن المراكشي 00905368539545 كلمات اغنية انا سي السيد  Icon_minitime1 الثلاثاء يونيو 23, 2015 6:07 pm من طرف منيرة الحماد         الشيخ الروحاني مؤمن المراكشي 00905368539545 كلمات اغنية انا سي السيد  Icon_minitime1 الثلاثاء يونيو 23, 2015 6:06 pm من طرف منيرة الحماد         حلمت بك أمس…  كلمات اغنية انا سي السيد  Icon_minitime1 الجمعة نوفمبر 07, 2014 9:56 am من طرف فارس بلاجواد         قناع الطين  كلمات اغنية انا سي السيد  Icon_minitime1 الخميس مارس 20, 2014 1:05 pm من طرف mzeef         مينى تطلق سيارتها "بيس مان" 2013 القادم كلمات اغنية انا سي السيد  Icon_minitime1 الخميس مارس 20, 2014 1:04 pm من طرف mzeef         سوباروXV" كروس تريك" بديلاّ عن "إمبريزا" كلمات اغنية انا سي السيد  Icon_minitime1 الخميس مارس 20, 2014 1:02 pm من طرف mzeef        

كلمات اغنية انا سي السيد

كاتب الموضوعرسالة
 ~|| معلومات العضو ||~
كلمات اغنية انا سي السيد  Vide
فارس بلاجواد
Adminكلمات اغنية انا سي السيد  Vide
فارس بلاجواد
~|| بيانات العضو ||~

تاريخ المساهمة الأربعاء ديسمبر 18, 2013 12:57 pm

كلمات اغنيه سى السيد تامر حسنى سنوب دوج

كلمات اغنية سى السيد تامر حسنى , كلمات اغنية انا سى السيد لتامر حسنى , كلمات اغنيه انا سى السيد تامر حسنى

ليكى الكلام ولأى واحده تحاول تلغى الفرق ما بين الراجل وبين الست
لا يا حبيبتى فى فرقين
اصرارك على المقارنه ما بينا
بيضيع من عينى انوثتك
فاكره كلمه حاضر لما اتقالت وانا زعلان مش بوستك
انا الى اقول تعملى ايه
انا الى اقوله تمشى عليه
زى ما زمان كده يا حبيبتى تلبسى ايه وما تلبسيش ايه
اياكى مره فى يوم انا الاقى
رجعالى متأخره يا حياتى
انتى فاهمه ايه الى ها يحصل وطبعآ انتى عارفه الباقى

اه انا سى السيد
وكلامى هو الى ها يمشى
اه انا سى السيد
مش عاجبك كلامى طب امشى

صدقينى اى واحده معاها مفتاح قلب حبيبها
ها تقدر فجأه تحوله من وحش لطفل ماسك ايدها
وخوفى عليكى من حبى ليكى مش زى ما بتقولى عليا
ده يا بخت من بكانى يا بنتى ولا ضحك الناس عليا

انتو ليه عاملين كده ليه
ودماغكو دى معموله من ايه
كل حاجه واخدينها تحدى من غير ما اصلآ تعملو ايه
كل يوم خناقه كبيره
على اتفه الاسباب والغيره
بجد تعبت زهقت خلاص
مش طايق اسمع انا ولا سيره

اه انا سى السيد
اه انا سى السيد

اه انا سى السيد
وكلامى هو الى ها يمشى
اه انا سى السيد
مش عاجبك كلامى طب امشى

~|| معلومات العضو ||~
....
مؤسس المنتدىمؤسس المنتدى
....
~|| بيانات العضو ||~
https://el3shkel3am.yoo7.com
تاريخ المساهمة الثلاثاء يونيو 07, 2016 11:04 am

أبدعت,,,,,
,,,,,,,وتألقت
سلمت لنا يمناك على كل حرف خطته,,,
,,,,,,على كل كلمة رسمتها
عذرا,, لتقبل عباراتي المتواضعة,,,
فلم اجد الحروف التي تليق بسمو قلمك ,,
,,,,التي قد تلملم ردا يناسب روعة ما قدمته
لك ودي وجل تقديري,,

كلمات اغنية انا سي السيد

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1 |  | 
انقر هنا لرفع صورة من كمبيوترك إلى سيرفر المنتدى 

مملكه عشاق الرومانسيه ترحب بكم  :: o°°o°°o°*~.][ منتدى الأغاني والكليبات ][.~* °o°°o°°o :: منتدى الاغانى الشعبيه والكليبات
 أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع ( يتم التحديث اتوماتيكيا )

©phpBB | منتدى مجاني | منتدى مجاني للدعم و المساعدة | التبليغ عن محتوى مخالف | آخر المواضيع